معرفی ویژگی جدید سرچ کنسول به نام google news
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوگل در تاریخ 12 ژانویه 2021، اعلام کرده است که یک ویژگی جدیدی به سرچ کنسول اضافه شده است تا صاحبان کسب و کار و افرادی که با سرچ کنسول در ارتباط هستند، بتوانند راحت تر در  google news، رفتار کاربران را در برنامه های اندروید و IOS و همچنین news.google.com بررسی نمایند.

ناشران و صاحبان کسب وکار می توانند به گزارش عملکرد (performance report) که در قسمت چپ performance سرچ کنسول است، دسترسی داشته باشند.  این report (گزارش) شامل معیارهایی مانند impression، کلیک و نرخ کلیک (CTR) است که می تواند به سوالات ناشران مانند زیر، پاسخ درستی دهد:

  1. چند بار مقاله های من در Google News، برای کاربران نمایش داده  شده است؟
  2. کدام مقاله ها در Google News عملکرد خوبی داشتند؟
  3. رفتار کاربران در کشورهای مختلف چگونه است؟

شاید این سوال مطرح باشد که  google news چه چیزی به نمایش در می آید؟

در بخش اخبار گوگل، شما شاهد جدیدترین و به روز ترین اتفاقاتی هستید که در سراسر جهان در حال رخ دادن است.  در google news، می توانید اخبار جهان، رویدادها و اتفاقات مهم و همچنین محتواها و مقالاتی که توسط ناشران نوشته شده است را به همراه خیرنامه داشته باشید. در این بخش میتوانید، موضوعات مورد نظر را انتخاب کنید و مشخص کنید که کدام محتواها را تمایل دارید که به صورت آفلاین مطالعه کنید و یا حتی می توانید مقالات را به اشتراک بگذارید و آن را بوکمارک نمایید.

google news

این گزارش برای هر سایتی که در google news فعالیت می کند، قابل نمایش است. در بخش performance، شاهد بخش هایی مانند google news، search result و discover خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ای که گوگل درباره محتواهای جدید در google news است، مراجعه کنید. 

لطفا نظرات و انتقادات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید و در صورت آموزش سرچ کنسول، با شماره 09128909248 تماس حاصل نمایید.

حتما بخوانید: 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ویکی دمی
ت : یک شنبه 26 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی